اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل K3 Pro

نکات مهم

قیمت و موجودی تمامی محصولات بروز می باشد.تمامی محصولات دارای ضمانت بازگشت کالا (مرجوعی) می باشند. مشاوره رایگان، 7 روز هفته 24 ساعته پاسخگوی شما هستیم
ویژگی‌های محصول
  • رنگ: نوک مدادی
  • گارانتی: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • اصالت کالا: اصل
  • ارسال از:
  • برند: لنوو
  • مدل: K3 Pro
فروشنده: قاصد کالا
گارانتی : اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال کالا : آماده ارسال
بازگشت
قاصد کالا
(عضویت: 1398-06-20)
46.5% رضایت از کالا (3,587 نفر)
کاملا راضی
25%
راضی
68%
نظری ندارم
1%
ناراضی
5%
کاملا ناراضی
2%

379,000تومان

پاک کردن

انتخاب تعداد:

مقایسه

توضیحات

بررسی اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل K3 Pro

اسپیکر بلوتوثی و بی‌سیم Lenovo K3 Pro صدایی با کیفیت بالا را همراه با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها ارائه می‌دهد. این اسپیکر، پلیری قابل حمل است که می‌تواند برای پخش موسیقی، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر استفاده شود. K3 Pro با بلوتوث 5.0 سازگاری دارد که اتصال فوری، انتقال سیگنال به صورت پایدارتر و مصرف انرژی کمتر را تضمین می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی Lenovo K3 Pro طراحی براق و مدرنی دارد که هم شیک و هم کاربردی به نظر می‌رسد. این اسپیکر کوچک و قابل حمل است و می‌توانید آن را به راحتی همراه خود به مسافرت یا طبیع‌گردی ببرید. اسپیکر دارای پوشش فلزی با بافتی با کیفیت بالا است که به آن وجهه و حس ارزشمندی می‌دهد. اسپیکر K3 Pro کم‌وزن، ساده و شیک است و کلید و ویژگی‌های ناکارآمد را ندارد. ساختاری با کیفیت در کنار ظاهر متال، لبخد رضایت را روی لب خریداران می‌نشاند. به طور کلی، طراحی اسپیکر بلوتوثی Lenovo K3 Pro  به گونه‌ای است که آن را برای افرادی که اسپیکری کوچک و خاص با ویژگی‌های کارآمد می‌خواهند منحصر به فرد کرده است. این اسپیکر دارای میکروفون داخلی است تا امکان تماس‌هایی باکیفیت بالا و دستورات صوتی را فراهم ‌کند. نشان لنوو روی بدنه به صورت عمودی قرار گرفته که این متفاوت بودن هم خود به نوعی به جذابیت بصری محصول افزوده است. اسپیکر بلوتوثی Lenovo K3 Pro به راحتی قابل حمل است. این اسپیکر در ابعاد ۱۵۰x۱۵۰x۱۵۰ میلی‌متر طراحی شده است. طراحی سبک آن امکان حمل آسان در کیف یا حتی جیب کاپشن را فراهم می‌کند. اسپیکر K3 Pro  تنها 240 گرم وزن دارد و عمق و عرض 85 میلی‌متری دارد. این اسپیکر دارای باتری با ظرفیت 600  میلی‌آمپر‌ساعتی است که تا 4 ساعت زمان پخش مداوم را فراهم می‌کند. اسپیکر  K3 Proبا رنگ نوک‌مدادی‌اش مناسب تمام سنین و مرد و زن بوده است و وجهه‌ای جذاب به کاربر می‌دهد. اگر شما هم از افرادی هستید که علاقه به اسپیکر کوچک ولی پرکاربرد دارید، اسپیکر بلوتوثی Lenovo K3 Pro انتخابی عالی برای شماست.

pen

مشخصات اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل K3 Pro

ابعاد ۱۵۰x۱۵۰x۱۵۰ میلی‌متر
وزن ۲۴۰ گرم
نوع اتصال بلوتوث
اقلام همراه بلندگو اسپیکر بلوتوثی کابل شارژ دفترچه راهنمای چینی
نسخه‌ی بلوتوث ۵
دسته بندی اسپیکر (بلندگو)

اطلاعات بیشتر

رنگ

نوک مدادی

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی کالا

اصالت کالا

اصل

ارسال از

برند

لنوو

مدل

K3 Pro

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل K3 Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *